Specijalni gost kongresa kozmetike Dr Rimpler

Kongres kozmetike u saradnji sa Beauty Forumom

Dr prir. nauka Christian Rimpler dipl. chem. Dr Christian Rimpler je doktorirao organsku hemiju 1988. na Univerzitetu u Hanoveru u Nemačkoj. Dobitnik je stipendije Nemačke naučne asocijacije.

Od bogate karijere izdvajamo:

• 1982–1988. Predavač na Kozmetičkom koledžu u Hanoveru (Hemija i poznavanje proizvoda profesionalne kozmetike)

• 1985–1988. Asistent predmeta Organska hemija na Univerzitetu u Hanoveru

• 1989–1994. Vanredni profesor Hemije na Medicinskom univerzitetu u Hanoveru

• 1989–1995. Direktor sektora Istraživanje i razvoj Skin care Dr. Rimpler GmbH

• Od 1989. generalni menadžer Dr. Rimpler GmbH

• Od 1997. Generalni menadžer Lancray International S.A.

Od 2007. Predsednik Udruženja proizvođača profesionalne kozmetike Nemačke

Dr Christian Rimpler potiče iz porodice koja je osnovala Kozmetički koledž u Hanoveru i podigla nivo znanja zaposlenih u kozemtičkoj industriji. Svoju strast prema kozmetologiji, veliko znanje iz hemije, predanost naučnom radu i istraživanjima pretočili su u Rimpler kozmetiku koja je jedan od najsnažnijih kozmetičkih brendova u Nemačkoj.

Predavanja DR Rimplera na kongresu kozmetike

Subota 9. april, 12:30 – 14:00h

  • Najnoviji koncepti tretiranja zrele kože koji uključuju kombinaciju kozmetičkih procedura i aparata

Efikasni koncepti tretiranja zrele kože postaju sve značajniji imajući u vidu demografsku strukturu stanovništva. U poslednjih 50 godina istraživanja u dermatologiji i biohemiji dovela su profesionalnu kozmetiku veoma blizu oblasti medicine. Tako da siva zona između kozmetike i medicine predstavlja važnu temu diskusije. Na ovom predavanju biće dat pregled postojećih koncepata.


Nedelja 10. april, 12:45 – 14:15h

  • Tretman osetljive i kože sa oštećenim odbrambenim slojem

Zbog uticaja spoljašnje sredne i stila života čini se da je sve veći broj ljudi sa osetljivom kožom. Kako problem postaje ozbiljniji klijent se suočava sa oštećenom zaštitnom barijerom kože što može dovesti do alergija ili čak do atopijskog ekcema, poput psorijaze ili neurodermatitisa. U okviru ovog predavanja biće razmatran i opisan uobičajeni koncept tretiranja ovog tipa kože. Takođe, biće predstavljen potpuno novi brend proizvoda za tretiranja ovog stanja kože.


Nastala iz strasti, usavršena veštinama, učvršćena porodičnim vezama, tradicija Rimpler kozmetike se nastavlja

Rimpleri su porodica vizionara. Svakog dana nastoje da ostvare Anitin i Manfredov san o kozmetici koja je više od glamura, o kozmetičkim proizvodima kao sastavnom delu moderne brige o zdravlju. Povežite sve ovo sa predanošću u razvijanju, testiranju i proizvodnji proizvoda za najosetljiviju kožu i nije ni čudo što Rimpler kozmetika ostaje jedan od najsnažnijih kozmetičkih brendova u Nemačkoj.

Anita Rimpler je uvek imala pregršt ideja o kozmetologiji. Kada su joj deca odrasla, upisala je Kozmetičku školu u Hanoveru uz nesebičnu podršku supruga prof. Manfreda Rimplera. Kao profesor kliničke hemije, prof. Rimpler je video prednosti razumevanja kozmetike sa naučnog aspekta, često deleći sa suprugom koliko su dermatologija, hemija i fizika međusobno povezane. Sa ovakvom podrškom Anita je bila u prednosti u odnosu na druge studente i ubrzo je sa uspehom završila jednogodišnje obrazovanje. Tokom Anitinog školovanja Manfred je osmišljavao ideje. Video je velike propuste u sistemu obrazovanja. Jednogodišnje obrazovanje nije bilo dovoljno da pokrije sve o nauci iza kozmetologije. Angažovao se oko ove problematike i sarađivao usko sa državnim institucijama kako bi se stvorio sistem dovoljno dobar za obrazovanje kozmetičara.

Anita je u međuvremenu odlučila da se bavi predavanjem i sve je to rezultiralo stvaranjem Kozmetičkog koledža u Hanoveru 1974. Koledž je postavio visoke standarde, mnogo više od drugih kozmetičkih škola, udvostručavajući nastavni plan i produžavanjem školovanja na 2 godine. Njihov cilj je bio da školuju najbolje, stručno obučene kozmetologe. U prvoj godini postojanja škola je imala samo 8 studenata. Međutim, strast Rimplera je brzo dala rezultate i uskoro Kozmetički koledž u Hanoveru je preuzeo još 2 kozmetičke škole u blizini. Reputacija škole je ojačala. Ova genijalna ideja brzo je stekla međunarodno priznanje. Nedugo zatim, Anita i prof. Rimpler su postali poznati kao prijatelji i kolege kozmetičke porodice. Radeći srcem upravo to ih je razlikovalo od drugih kozmetičkih kompanije tog vremena. Škola je radila bez problema i rasla konstantno, ali su oni želeli da svoj doprinos daju još nečim. Sopstvenom kozmetičkom linijom. Prof. Kleinheinrich je prezentovao dr Rimpleru ovu mogućnost. Što su više diskutovali na tu temu, sve više je to postajala namera porodice.

S obzirom da im je namera bila da iškoluju najbolje kozmetičare zašto ne bi imali i svoj brend i mesto na kom bi radili nakon školovanja. Van ove priče prof. Manfred Rimpler je osnovao Kosmetik kontor i tražio proizvod sličan vrednostima Rimpler porodice. Isabelle Lancray Paris se uklopio u to. Gospođa Isabelle Lancray, koleginica i prijateljica Helene Rubenstein je osnovala Nacionalno udruženje profesionalnih kozmetičara u Francuskoj i čvrsto je verovala u inovacije proizvoda za negu kože. Njena kompanija reflektovala je sve ono u šta je ona verovala, njenu strast za negu kože i kozmetologiju i prof. Rimpler se osećao privilegovanim što je mogao da stavi svoje ime na tako visoko cenjeni proizvod.

Tokom ovog vremena, sin prof Manfreda, dr Christian je počeo da ulazi u porodični posao radeći sa svojim ocem na jačanju portfolija kompanije razvijanjem jednog po jednog proizvoda. Prvi proizvod je već postojao: minerali lepote. Prof. Rimpler ga je već razvio za Medicinski Univerzitet u Hanoveru za potrebe ubrzavanja lečenja i oporavka pacijenata sa teškim opekotinama i oštećenjima kože. Dr Rimpler je bio uzbuđen što može da usavrši ovaj proizvod stvaranjem linije proizvoda, koncentrata i krema koje će upotpuniti minerale. Nedostatak objekta u kom se radilo istraživanje nije obeshrabrilo dr Rimplera, mešao je i testirao ove kreme u svojoj kuhinji, temeljno istražujući svaki sastojak svakog proizvoda. Kako su zahtevi rasli Rimplerovi su kupili mašinu koja je proizvodila veće količine proizvoda pretvarajuću svoj dom u malu fabriku. Mašina je donela značajan napredak olakšavajući proizvodnju, a Christianov sin Patrik je pomagao ocu popunjavajuću sve praznine u procesu proizvodnje. Rast je bio brz i porodični posao je ubrzo prerastao kapacitete doma Rimplerovih tako da su se preselili u veći objekat u Hanoveru, ogromnu fabriku i laboratoriju od 1800 kvadrata. Dr Rimpler nije verovao da im je potreban tako veliki prostor i da će uspeti da ga iskoriste, ali 1997. Dr Rimpler GmbH je dobio evropski sertifikat kao kompanija koja radi u skladu sa Medicinskim propisima. Ovo priznanje je omogućilo da fabrika počne proizvodnju i za druge dobro poznate kozmetičke brendove. Postali su proizvođač kom se veruje. Danas se radi na proširenju kapaciteta fabrike.

Učinite našu priču delom svoje

Ljudi koji stoje iza Rimpler kozmetike čine kompaniju onim što ona jeste danas. U početku samo troje ljudi je bilo deo vizije. Verovali su da velika kompanija mora da ima stabilne osnove, da bude vođena strašću prema poslu i da ima proizvode najboljeg kvaliteta. Kada im se pridružio sin Christian kako bi preuzeo rukovodstvo, kompanija nije bila mnogo više od jednog stola, telefona i 2 zaposlenih. Verovao je u potencijal Rimpler kozmetike i stajao je čvrsto iza vrednosti koje je propagirala kompanija. Od predanih zaposlenih do lojalnih klijenata, svako ko veruje u viziju Rimplerovih je član porodice. Sa ovakvim stavom dr Rimpler je izgradio zajednicu poverenja i posvećenosti koja će trajati još mnogo generacija, a njegov sin Patrik deli strast svog oca u rukovođenju kompanije, održavanju porodične tradicije i imena. Dok gledaju ka budućnosti i dalje se čvrsto drže vrednosti sa kojima su krenuli. Ovo je ključ uspeha Rimplerovih koji se nastavlja.

Posetite Kongres kozmetike koji se održava u okviru 27. sajma kozmetike “Dodir Pariza”, 9. i 10. aprila 2016. godine, na Beogradskom sajamu u Hali 2.

Sve informacije na sajtu www.sajamkozmetike.com